23. 3. 2019.

ISPOVIJEST HRVATICE KOJA JE ODUŠEVILA BALKAN: "Moj otac je HRVATSKI BRANITELJ, za zeta će dobiti SRBINA i PONOSAN je!" (FOTO)


U cjelosti prenosimo ispovijest Hrvatice koja je oduševila region svojom neobičnom pričom koja definitivno razbija predrasude.


"Moja priča počinje ovako. Zovem se Nikolina, 1993. godine sam rošena. Možda malo sebično od mog oca ali nastala sam sa ciljem ako se moj otac ne vrati živ iz rata, da moja majka makar ima djecu. Čitavih 15 godina nakon tog prokletog rata nisam imala oca, tijelom da, ali duhom ne. Biljka pod tabletama za smirenje, ptsp... slušajući svih tih 15 godina da mi ne bi na pamet palo da Srbina dovedem u kuću.
Moj otac je inače Hrvat, rođen u Srbiji u Vršcu, tako da ga je rat jedno vrijeme bio prilično otrovao.




PREPORUČUJEMO DA PROČITATE AKO STE PROPUSTILI...

KO JE DRAGAN MIOKOVIĆ: Srbin iz Sarajeva koji je ODBIO naredbu da puca na Sarajevo ili na bilo koga drugog.





Nakon dugo godina ja se udam, rodim dijete, rastanem se. Nakon nepune dvije godine nakon rastave upoznam divnu osobu, eto pukom slučajnošću pogodite mu naciju - SRBIN.

Iako nisam živjela sa svojima, bilo mi je teško reći ocu da živim sa Srbinom. Skupim jednog dana hrabrosti i kažem mu. 
Za nevjerojatno čudo, nasmijao mi se. Nakon blagog osmijeha upitao me je da li sam ja sretna, na što sam potvrdno odgovorila s napomenom da sam istakla NIKAD SRETNIJA.

Kako je vrijeme odmicalo, njih dvojica su se zbližavali, da bi se danas toliko zbližili da vjerovali ili ne ja nikog nisam vidjela da se toliko cijeni i poštuje kao njih dvojica.

Ja sam ponosna na obojicu, imam ponosnog oca i krasnog supruga."


Nikolina



Нема коментара:

Постави коментар