30. 6. 2019.

​Fotografija godine stiže iz Travnika: Dvije škole pod jednim krovom rodile jedinstvenu ljubav! (FOTO)

Segregacijski fenomen “dvije škole pod jednim krovom” koji još uvijek postoji u Bosni i Hercegovini, iznjedrio je jednu lijepu priču, možda i najljepšu 24 godine nakon rata, o Elizabeth Elli Hrgić i Inasu Dagoji koji su prije nekoliko dana uplovili u bračne vode, prenosi N1 televizija.




Jedna od fotografija sa njihovog vjenčanja nastala je ispred školske zgrade u Travniku. Ella je pohađala Katolički školski centar “Petar Barbarić”, gdje se nastava izvodi prema hrvatskom planu i programu, dok je Inas išao u Mješovitu srednju školu “Travnik”, koja nastavu izvodi prema bosanskom planu i programu.





PREPORUČUJEMO DA PROČITATE AKO STE PROPUSTILI...

OVAKO BI SFRJ IZGLEDALA DA SE OSTVARIO TITOV PLAN Šta vi mislite o ovome?

https://balkanski--mir.blogspot.com/2019/06/ovako-bi-sfrj-izgledala-da-se-ostvario.html





“Nas dvoje. Svatko ispred svoje škole koju smo pohađali. U jednom dvorištu, podijeljenom na dva svijeta. U jednom dvorištu, kojeg oni veliki pregradiše ogradom. Ogradom za koju su nas uvjerili da su oni preko puta drugačiji, zlobniji, ništaviji. I mi kao mali smo im možda i vjerovali.

Ali što znači jedna ništavna žica, komad armature, koja u očima velikih jamči zaštitu, što znači, pored ljubavi?! Ljubavi koja ruši granice, barijere, predrasude, ponos. Ljubavi koja u onom drugom vidi čovjeka. Čovjeka sa srcem i dušom, satkanog od krvi i mesa, sa tisuću i jednom vrlinom i manom.

Čovjeka kojeg je onaj Najveći satkao od najljepših mogućih niti. Mi smo se prepoznali. Nevidljiva ruka odabrala je nas dvoje da volimo, ljubimo, opraštamo, gradimo neke bolje svjetove, imamo i učimo djecu pravim i istinski ljudskim vrijednostima”, napisala je.





“Danas sam zahvalna na svemu. Na dvije škole. Na ogradi. Na preprekama i barijerama. Jer spoznati ljubav, ljubiti i biti ljubljen, znači gasiti mržnju u sebi, opraštati, graditi mostove koje u čovjeku vide čovjeka. Nas dvoje, djeca, sa ove i one strane, naše i njihove ograde, želimo vam da pored sebe imate nekoga tko će u vama probuditi ljubav i od vas učiniti najsretniju i najljubljeniju osobu na svijetu.
Onako kako smo to nas dvoje učinili za sebe. Radujte se svakom novom danu i učite djecu da su sva ista, da nije važno jesmo li crni ili bijeli, krstimo li se ili klanjamo.

Učite djecu da budu dobri ljudi, koji onim velikim, neće vjerovati da je ograda zaštita te da i sa one druge strane rastu dobra, talentirana, duhovita i puna ljubavi djeca. Neka vam smisao života bude Ljubav”, poručili su Ella i Inas.

Priča o njihovoj ljubavi, kako nam je kazala, traje od 2014. godine – kada su se i upoznali.





(centralna.ba)

3 коментара:

  1. Pozdrav, ja sam Blaženka Divjak. Skoro sam izgubio život kad je moj ljubavnik od šest godina otišao da budem s drugom ženom. Plakao sam i trijezan svaki dan, sve dok nije postalo toliko loše da sam se obratio internetu kako bi mi pomogao. I vidio sam svjedočanstvo čarobnjaka koji pomaže djevojci zvanoj Milanka Opačić, i rekao sam dajte da pokusam, pa ja kontaktirajte ga za pomoć i on je učinio ljubavnu čaroliju za mene koju koristim u vraćanju ljubavi i sada sam sretna žena. Zbog onoga što ste učinili za mene, neću prestati dijeliti vaše dobro ime ljudima tamo zbog dobrog posla koje ste učinili za mene. Nadam se da će vas Bog blagosloviti onoliko koliko ste mi pomogli da vratim moju Ljubav, idealno je da sam to objavio u lokalnim novinama za Dr.Amiso u ostalim da bih doveo više mušterija, on vrijedi više od ovoga i nagrada mu je Naravno. Tako je snažan i moćan, dr. Amiso je istinski poslani Bog, koga ću uvijek moliti da dugo živi kako bi pomogla svojoj djeci u teškoćama, ako ste ovdje i vaš suprug se preselio u drugu ženu. Ako se želite vjenčati s ljubavnikom po vašem izboru ili problemi sa zdravljem i vezama, slučajevi raka ili razvoda, promocija posla i uspjeh, također želite biti prepoznati u svijetu, ne odustajte, bilo kakvi problemi uopće prestaju plakati, kontaktirajte ovog moćnog čarobnjaka odmah. Evo njezine osobne adrese e-pošte: herbalisthome01@gmail.com on je jedini odgovor na vaše probleme.

    ОдговориИзбриши
  2. "ISKANDAR LENDERS" ::: Postajete li nekretninama, jeste li utjecaj i trebate li novac za poboljšanje poslovanja, koliko ste prošli sa svojim financijskim statusom i koliko ste sigurni u financijsku budućnost, imamo i kredite za računi bolnicama, zajmovi za visoke tehnološke inženjere za projekte u rasponu od milijardi zajmova za obitelji, sve to i još puno toga <<<<<<
    ☎::::::::::::>+62 822-7404-5059
    Š/A:::::::>+62 822-7404-5059
    e_mail::::::[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ОдговориИзбриши
  3. "ISKANDAR LENDERS" ::: Postajete li nekretninama, jeste li utjecaj i trebate li novac za poboljšanje poslovanja, koliko ste prošli sa svojim financijskim statusom i koliko ste sigurni u financijsku budućnost, imamo i kredite za računi bolnicama, zajmovi za visoke tehnološke inženjere za projekte u rasponu od milijardi zajmova za obitelji, sve to i još puno toga <<<<<<
    ☎::::::::::::>+62 822-7404-5059
    Š/A:::::::>+62 822-7404-5059
    e_mail::::::[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ОдговориИзбриши