1. 1. 2019.

UPOZNAJTE JASMINU I GORANA. Ona muslimanka a on pravoslavac. Ona je Goranov Božićni dar! Ovo je priča njima...

Upoznali smo se 2017. preko fejsa i dopisivali smo se nekih mesec dana. Supruga je tad bila u Beču kod sestre. Na slavi svetog Luke smo prekinuli svaki kontakt.






"Na dva dana od Badnjaka mi je poslala ponovo zahtev za prijateljstvo i rekla mi je da joj se tel. pokvario.i pitala me da li može da dodje kod mene. Ja sam malo zastao i rekao "zašto da ne". Tada je došla iz Beča u Brčko. Mi smo se čuli taj dan oko šest sati popodne. Ona je uveče ili ujutro oko dva krenula iz Brčkog za Beograd.



BONUS
Pogledajte šta je Đoković odgovorio nakon što su ga proglasili HRVATOM.

https://balkanski--mir.blogspot.com/2018/12/ne-zaboravimo-okovicev-govor-kad-su-ga.html



Na Badnji dan ujutro stigla je u Vrnjačku Banju oko deset sati. Nisam mogao da verujem svojim očima i krenuli smo prema kući i stigli smo. Ostavio je sa ocem pošto sam kod burazera pekao pečenicu.

Stigao sam uveče kući. Ušao sam u kucu, doček je bio kako sleduje. Ujutru je ustala prva, naložila vatru.i kako običaji nalažu ona nam bila položajnik. Ja i otac smo živeli sami, mama mi je preminula.

I dalje sam sam mislio da ja sanjam ovo što se dešava. Seli smo za sto i počeo je ručak. Sve Jasmina jede normalno, nisam nijednog trenutka pitao "koje si vere".

Posle mi je sama rekla da je muslimanka i da jede sve osim jagnjetine i jaretine. Samo su brat i jedna od sestara prihvatili što je otišla za Srbina. Druge dve sestre nisu. ostala familija isto jeste prihvatila. 
Evo druga godina kako smo zajedno. Nemam reči. Pre ću sebe uvrediti nego nju.

Zato kažem, ne mrzim nikog ko je čovek", zaključuje i završava Goran.

Нема коментара:

Постави коментар