9. 6. 2016.

ISPOVIJEST: Otac mi je Srbin, majka Hrvatica, ja oženjen muslimankom, svemu smo odoljeli.



Dijete sam iz mijesanog braka,otac bosanski pravoslavac, Srbin,majka katolkinja, Hrvatica iz Hrvatske,kao takav zivim vec 45 godina i ozenjen sam sa muslimankom.Da Vam pojasnim, biti mijesan u ono ili ovo ludo vrijeme je nezdravo za neke vrste nasih ljudi, vjencao sam svoju suprugu u Njemackoj i nismo htjeli da izvjese nasa imena na maticnom uredu, iako je to kod njih tradicija, medjutim, popustili smo pod nagovorom njihovog maticara,"ljudi",namjerno pod navodnim znacima, su se cudili ,kako je moguce da se u vrijeme rata jos uvijek vjencavaju suprotne nacije,"ljudi" iz mog mjesta su nas vrijedjali, pitali dali cemo u crkvu(samo da bi povrijedili suprugu ili u dzamiju da bi povrijedili mene)Nisu nas mogli povrijediti , jer kako povrijediti nekoga cija su shvatanja naprednija i ispravnija,to nas ni u kom slucaju nije povrijedilo , jer smo tolerantni i postujemo te vjerske objekte, iako nikada u njih nismo usli.Bolestan je narod, nas narod.

Zivim u Svedskoj, Hvala Bogu , jer zbog pritisaka sredine, nije se moglo izdrzati, sad MI biramo prijatelje iako ovjde ima tih stvari toliko iskristalizovanih da mi se zgadi reci odakle sam, medjutim, ja sam ponosan i kazem da sam BOSANAC,premda sam zivio u Hrvatskoj i odrastao i zavrsio skolu, nisam protjeran,vec sam ostao bez svojih hrvatskih dokumenata zbog tamo neke ekstremne vlasti koje sad nema vise. Citam ja te Vase komentare,svi kazu , vazno je biti covjek ,ali vecina od njih to samo kaze, a u sustini ne zeli da ima bas nekog kontakta sa mijesanima,ali pogledajte, u svijetu muzike, sporta i nekih drugih aktivnosti, MIJSANI pokazuju svoje vrijednosti na stranom terenu....cao i MIJESAJTE se

Нема коментара:

Постави коментар