27. 11. 2018.

PRAVI LJUDI: SRPSKI lekar spasio život dečaku HRVATSKE nacije. Priča DEČAKA IZ POREČA koja spaja dva naroda!

Alenu Beriću iz Poreča likvor iz mozga je curio još kao bebi, zbog čega je neprestano bio u životnoj opasnosti, a spasao ga je neurohirurg iz Srbije dr Dragan Savić.







Od rođenja pa do 14. godine, dečaku Alenu Beriću iz Poreča u Hrvatskoj život je visio o koncu.

Moždana tečnost, likvor, curila mu je napolje kroz mali otvor na lobanji, u blizini sinusa. Zbog toga je dva puta imao bakterijski meningitis i dve teške operacije glave u Hrvatskoj, gde nisu uspeli da reše težak problem. Alen nije mogao da uživa u igri, sportu i svim dečjim radostima, sve dok ga sudbina nije dovela do neurohirurga dr Dragana Savića iz Kliničkog centra Srbije. Ogromnu zahvalnost ovom lekaru pokazao je pismenim sastavom u kom je detaljno opisao svoju bolest i operaciju. Dečakova majka Fadila Berić kaže za Kurir da 17. april ove godine, kada je bila operacija, slavi kao drugi Alenov rođendan.Moždana tečnost, likvor, curila mu je napolje kroz mali otvor na lobanji, u blizini sinusa. Zbog toga je dva puta imao bakterijski meningitis i dve teške operacije glave u Hrvatskoj, gde nisu uspeli da reše težak problem. Alen nije mogao da uživa u igri, sportu i svim dečjim radostima, sve dok ga sudbina nije dovela do neurohirurga dr Dragana Savića iz Kliničkog centra Srbije. Ogromnu zahvalnost ovom lekaru pokazao je pismenim sastavom u kom je detaljno opisao svoju bolest i operaciju. Dečakova majka Fadila Berić kaže za Kurir da 17. april ove godine, kada je bila operacija, slavi kao drugi Alenov rođendan.


BONUS:
Pročitajte šta su HRVATSKI navijači skandirali jednoj SRPKINJI

https://balkanski--mir.blogspot.com/2018/11/hrvatski-navijaci-pjevali-srpskoj.html


– Doktor Dragan Savić je mog sina spasao. On je naš junak, heroj! O njemu napišite sve najlepše reči kojih možete da se setite. Alenu je likvor curio još kao bebi i neprestano je bio u životnoj opasnosti. Svaki dan je za mene bio patnja, strah, bol. Ovde, u Hrvatskoj, obavili su mu dve operacije, otvarana mu je lobanja, glava mu je bila u rezovima, ali, nažalost, problem nije rešen – priča za Kurir Fadila.

Bila je zabrinuta majka spremna da ide do Amerike kako bi našla rešenje za svog sina, ali sva sreća, našla ga je u komšiluku, u Srbiji.


– Gledala sam na internetu, raspitivala sam se svuda i slučajno sam pročitala iskustvo devojke koju je operisao dr Savić. Pozvala sam kliniku i stupila u kontakt s njim. Uradio je operaciju za manje od sat i po, i to da Alenu uopšte nije otvarao glavu! Taj otvor je zatvorio masnim tkivom kroz nos. Zahvaljujući njemu, moj sin je dobio novu životnu šansu. Rezultati su odlični, a Alen je veseo, aktivan, može sve da radi i da bude kao njegovi vršnjaci – priča Berićeva.U dirljivom sastavu na temu “Moj najsrećniji dan u životu” mali Alen nije štedeo reči hvale za svog doktora spasioca.
– Sad više nemam opasan problem za moj život, koji je bio ugrožen punih 14 godina, to jest od kada sam se rodio. Sad mogu raditi sve normalno, a pre nisam mogao ništa. Jako sam zahvalan obitelji i rodbini na podršci, kao i celom osoblju na neurohirurgiji Kliničkog centra Srbije, a posebno dr Draganu, koji mi je spasao život – napisao je Alen u svom sastavu, koji je poslao Kuriru.Dr Dragan Savić


Dirnuo me je Alenov sastav


– Kada sam video da je on napisao pismeni zadatak o operaciji, još na temu “Moj najsrećniji dan u životu”, tek sam tada postao svestan koliko je to njemu značilo – kaže za Kurir neurohirurg dr Dragan Savić.

Lekar dodaje da su ovakve priče svevremenske i da spajaju narode.

– Od svih rođendana, putovanja i drugih lepih iskustava on je izabrao dan operacije kao najsrećniji! Tek kada sam to čuo, bilo mi je jasnije kako je sve on to doživeo i šta je u sebi čuvao. Ispunjen sam i zadovoljan. Alen živi na moru, ranije nije smeo da se kupa, a sada može da pliva, da roni i da živi bez ikakvih ograničenja – kaže dr Savić.
Dr Savić od 2012. godine, kada je dobio aparaturu, ovakve probleme uspešno rešava endoskopskom metodom, kroz nos.




(Izvor: Kurir.rs / Silvija Slamnig)

Нема коментара:

Постави коментар