28. 9. 2018.

ISPOVIJEST: "Evo kakve sam "neprijatnosti" ja kao Srbin doživljavao u Zagrebu... (FOTO)



Da nije sve tako crno u našem društvo, govori nam još jedan u nizu svijetlih primjera. Slijedi ispovijest Srbina koji je došao u Zagreb...


"I evo me u Zagrebu.
Ja sam jedan od admina ali iz Srbije i evo me upravo s mojim prijateljima iz Zagreba. Hoćete da vam kažem koje sve “neprijatnosti” doživljavam u Zagrebu?





PREPORUČUJEMO DA PROČITATE AKO STE PROPUSTILI...

OVO NEĆETE NAĆI U MEDIJIMA: MUSLIMANI iz Puračića očistili srpsko PRAVOSLAVNO groblje. (FOTO)

https://balkanski--mir.blogspot.com/2018/11/ovo-necete-naci-u-medijima-muslimani-iz.html





Pa da počnem...
Prvo i prvo moji prijatelji iz Hrvatske su me na autobuskoj izgrlili.
Uz pitanja “kako si?”, “kako je prošlo u putu?”, “jesi gladan?”... kretali smo se ka Trgu Bana Jelačića. 





Lepo danas vreme, lepi ljudi, lepo sve oko mene, kao da smo u ciku proleća.
Ne vidim nikakvo prečanje očiju kao što vas lažu u medijima. 
Sasvim opušteno pričam ekavicu, čak sam i konobarici tokom narudžbe rekao šta ću i naravno shvatila je da sam iz Srbije po naglasku ali me nije ni najmanje popreko pogledala.
Upravo s društvom kuliram, ićemo kasnije na Markov Trg, a posle tamo pred veče idemo u izlazak. 
Ja vama stvarno ne mogu dočarati kolike ja “muke” i “poniženja” doživljavam u ovom Zagrebu... takva su “poniženja” da bih da imam vremena ostao bar mesec dana."




Нема коментара:

Постави коментар