1. 7. 2016.

UČIONICE MRŽNJE: Nevjerovatni citati iz školskih udžbenika - ovo uče vašu djecu



Teško je i povjerovati kakva sve, da prostite, sranja kusaju naša djeca u osnovnim i srednjim školama, gdje se sistemski djecu zatupljuje nacionalnim i vjerskim glupostima. Ekipa s Prometeja priredila je natjecanje i prikupila 44 najgluplja citata iz školskih udžbenika, citata koja će vas naprosto sablazniti. Dva polufinala su već održana, a ovdje možete vidjeti neke od doslovce školskih primjera širenja šovinizma, nekritičkog mišljenja i svakojake druge mržnje kojima škole uče našu djecu, sistemski ih zaglupljujući

Inače, radi se o školskim udžbenicima iz Bosne i Hercegovine, a citate je odabrala ekipa s Prometej.ba, koja će i pobjedničkom citatu dodijeliti vrijednu nagradu – znanstveno-istraživačko putovanje u Sjevernu Koreju „s ciljem upoznavanja i usvajanja novih metoda za što bolju i uspješniju manipulaciju ljudima“. Druga nagrada je izlet u Iran, u zabavni park Nuclear-land, dok je treća nagrada plaćanje troškova za učestvovanje na simpoziju „Pozitivni utjecaj Mein Kampfa na oblikovanje svijesti ljudi 20. stoljeća“.

„Obilićevo ubistvo cara Murata, srpski narod je shvatio kao ideal junaštva koji treba da služi za uzor i spomen srpskom narodu, da se priča i pripovijeda 'dok je ljudi i dok je Kosova'.“ (Pravoslavna vjeronauka za 7. osnovne, N. Pajić / Promicanje ubojice kao uzora mladima i ideala junaštva)


„Živjela Bosna i Hercegovina! Bajram mubarek olsun!“ (Pravopis bosanskog jezika, S.Halilović / Promocija bh. patriotizma i islama čak i u knjizi koja ne bi smjela imati veze s tim)


„Gubitak vjere je najveća nesreća za čovjeka. Taj grijeh protiv vjere zove se ateizam ili bezboštvo. Ovaj grijeh je veliki i neoprostiv a njega mogu kod čovjeka prouzrokovati razne okolnosti kao, npr., rđavo vaspitanje, zli primjeri u mladosti, jednostrana i površna učenost.“ (Pravoslavna vjeronauka za 9. osnovne, S. Vrhovac / Promicanje mržnje prema ateizmu)


„Prvi leš na koji je bio naišao bio je svećenikov. Ćelav čovjek duga vrata, bez ikakva oružja. Bešlaga mu okrenu glavu i jednim zamahom odreza nos. S nosom je zahvatio i dio gornje usnice. (...) Ako je neki nos bio presitan, Bešlaga je mačem odrubljivao glavu i bacao prema meni... Brao je noseve kao pečurke, a vreća se punila. (...) Pitanje nakon lekcije: Koje su okrutnosti i nečovještva poznata iz drugog svjetskog rata? Koja su se nečovještva dogodila u hrvatskom domovinskom ratu? Tko ih je učinio i zašto? Za odgovore na ta pitanja podatke i primjere prikupi iz knjiga i od starijih te ih upiši u svoju bilježnicu.“ (Hrvatska čitanka 8 / Navikavanje djece odmalena da se napajaju prizorima nasilja)


„Domaći zadatak nakon lekcije: Ukratko opiši zašto je kosovska etika ponovo aktuelna?“
(Pravoslavna vjeronauka za 7.osnovne / Inficiranje mladih prastarim nacionalnim mitovima)


„Na pregovorima o miru sultan je obećao da neće Srbe kažnjavati zbog ustanka i da će im potvrditi raniju autonomiju. Al u Turčina vjere nema! (...) Pitanja nakon lekcije: Da li si čuo narodnu izreku 'U Turčina vjere nema?' Šta to znači i zašto je to narod u to doba često ponavljao?“ (Udžbenik srpske istorije / Komentar suvišan)


„Za razliku od drugih nacionalnih pokreta bošnjački nacionalni pokret nikada nije imao ideju o stvaranju velike države. Šta mislite zašto?“ (Bosanska istorija, udžbenik za 7.osnovne, Radušić-Husić-Smriko / Promicanje shvaćanja vlastitog naroda kao vječito ugrožene pravedne žrtve)


„NATO pakt je počeo bombardovanje Jugoslavije 24.marta 1999. Najmoćniji vojni savez u istoriji ljudskog društva od 19 država sa pet stotina miliona stanovnika napao je malu miroljubivu balkansku zemlju.“ (Srpska istorija za 9. razred osnovne škole, R. Pejić / 'Malu miroljubivu balkansku zemlju' *_* i ':D)


„Vođstvo jevrejskog naroda takmiči se sa Pilatom u nepravdi i zločinu.“ (Književnost za 1.gimnazije, D. Babić / Miris religiozno motiviranog antisemitizma u knjizi koja ne bi smjela veze imati s religijskim temama i sadržajima)


„Navika uvezena sa bezbožničkog Zapada je da ljudi žive u istoj zgradi, a ne poznaju se. Rezultat takvog ponašanja je depresija, najrasprostranjenija bolest na Zapadu.“ (Islamska vjeronauka za 6. razred osnovne škole, M. Čatović, Sarajevo / Konstantno landranje protiv Zapada, čije tekovine obilato uživamo)


„Židovi prakticiraju vještičarenje i čarobnjaštvo, te slijede Sotonu. (...) Pitanje poslije lekcije: navedite neke odbojne karakteristike Židova. (...) Dajte neke primjere bezvrijednih religija, kakve su judaizam i kršćanstvo.“ (Udžbenik vjeronauke u Školi kralja Fahda, London/ Bez komentara)


„Ja sam mali prvačić, slatki mali Hrvatić.“ (Hrvatska početnica za 1. osnovne / Navikavanje ljudi da odmalena usvajaju debilne parole i slogane)


„Prvi svjetski rat je bio nepravedan i osvajački. Jedino su Srbija, Crna Gora i Belgija vodile pravedan i oslobodilački rat.“ (Srpska istorija za 9.osnovne, R.Pejić / Promicanje shvaćanja vlastitog naroda kao vječito ugrožene pravedne žrtve)


„Dobro odgojena djeca sakupljaju videokasete islamskog sadržaja.“ (Islamska vjeronauka za treći osnovne, Ćatić-Štulanović / Promicanje idiotizma koji nema utemeljenje u islamskoj tradiciji i svetoj knjizi)


„Svaki čovjek koji želi spasenje mora biti član Hristove Crkve, mora vjerovati njenoj nauci i pokoravati se njenim naredbama.“ (Pravoslavna vjeronauka za 9. osnovne, S. Vrhovac / Promicanje ekskluzivizma u spasenju i uvjeravanje djece da spas leži u životu ovce koja se pokorava nečijim naredbama)


„Srpska ćirilica najidealnije je svjetsko pismo, jer svakom glasu odgovara posebno slovo.“ (Srpski jezik za 9. osnovne, Kovačević-Savić / Promocija vlastite kulture kao najsavršenije)


„Navedite stihove iz kojih se vidi poštenje Starine Novaka. Zbog čega je pogubio Turčina mladoženju? Šta vam se sviđa u postupku Starine Novaka? Kako opravdavate njegove postupke?“ (Milatović-Savić, čitanka za 1.gimnazije / Poticanje na oponašanje i opravdavanje ubijanja pripadnika drugih naroda)


“Muslimani su se uspješno oduprli planskim nastojanjima da se sekularizira islamski svijet namećući mu tzv. svjetovni zakon.“ (Islamska vjeronauka, Sulejmanović-Kapetanović / Promicanje otpora građanskom društvu, sekularnoj državi i funkcionalnoj državnoj vlasti)


„U dramatičnim trenucima tokom najtežih turskih navala na BiH i Hrvatsku, Hrvati su iskazali nesalomljivu i zadivljujuću snagu duha. Zahvaljujući njihovim nebrojenim žrtvama, spriječeno je daljnje tursko nadiranje u Europu. Za te zasluge povijest im je dodijelila časni naslov: Predziđe kršćanstva (...) Pitanja nakon lekcije: Zbog čega Hrvati nose naslov predziđe kršćanstva? Na koji način bi to trebali biti i danas?“ (Katolički katekizam / Inficiranje mladih prastarim nacionalnim mitovima)


„Sada ćeš učiti o svim glavnim gradovima srpskih zemalja: Beograd, Podgorica, Srpsko Sarajevo i Banja Luka... Potpisivanjem Mirovnog sporazuma i završetkom rata 1995. godine, dijelovi Srpskog Sarajeva pripali su Sarajevu koje se nalazi na teritoriji Federacije BiH.“ („Poznavanje društva“ za 4. osnovne / Falsifikacija povijesti)


„Svoj kulturni i svekoliki identitet Hrvati nastoje sačuvati preko hrvatskoga jezika i obrazovanja od vrtića do sveučilišta. Vi sigurno volite filmove i športske događaje i gledate ih na televiziji. Koji televizijski program vam je najdraži? Bilo bi vam drago da Hrvati imaju svoj program na državnoj televiziji, zar ne!“ (Zemljopis za 8. osnovne, A. Markotić i M. Markotić / Blesavo promicanje političkih ideja)


„Čovjek se spasava samo vjerom, dobra djela nisu potrebna.“ (Pravoslavna vjeronauka za 8.osnovne, V.Stojanović / Citat doista sve govori)


„Odmah po izvršenju atentata austrougarske vlasti pozvale su Hrvate i muslimane da uništavaju sve što je srpsko. Hrvatski i muslimanski ološ pljačkao je i demolirao ne samo srpske trgovačke i zanatske radnje, već i porodične kuće.“ (Istorija za 1. razred srednje škole, R.Pejić / Poticanje na mržnju prema drugim narodima)


Lupiga.Com via Prometej

3 коментара:

  1. O Srpskoj cirilici kao najsavrsenijem pismu su pricali i drugi iz svijeta, zatim jos hocete da kazete da Srbija, Crna Gora i Belgija nisu vodili postene ratove?! Ima glupih citata, ali ima i nelih kojima nije mjesto na vasem spisku glupih citata. Sa Jugoslavijom je gotovo. Proucite i vi pravu istoriju, ko se u prvom svjetskom ratu borio za Jugoslaviju i ko u drugom svjetskom ratu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U drugom su se borili partizani - oni koji su za bratsvo i jedinstvo, za ljubav, a ne mržnju prema drugima i Hrvat sam te se slažem da srpska ćirilica je jako savršeno pismo

      Избриши
    2. Nas jezik ima puno vise glasova od onih 30 slova koja imamo. Uporedi izgovor slova N u ove dvije rijeci: Nikola I Anka.

      Избриши