1. 3. 2018.

KAKO DA SAMI SEBI IZLIJEČITE KIČMU? Saša ima rješenje. Svojim čudesnim metodama svako može sebi namjestiti kičmu (VIDEO)



Skoro svi manje-više imaju problema sa leđima i uopšteno kostima. Odlazak na skupe tretmane je za svakoga u neku ruku ograničavajući zbog finansijske situacije.


Međutim, da li je uvijek neophodno izdvojiti velike pare za oporavak?
Sa tim se ne slaže Saša Nikolić.

Saša Nikolić je čovjek koji nudi vrlo lagane i naravno potpuno besplatne vježbe, jer uz praćenje njegovih vježbi možete nakon izvjesnog vremena sami sebi da priredite oporavak.

Ali kako on kaže, pored vježbanja treba imati strpljenja i vjerovati u Boga i ozdravljenje.


Namještanje "atlasa":





Otklanjanje blokade u leđima:






Vježba za jačanje ručnog zgloba:





Sve njegove vježbe možete pogledati na njegovom YouTube kanalu klikom OVDJE.


Sašina zvanična izjava


"Patio sam dugo vremena od telesnih tegoba kao što su problemi sa zglobovima, kičmom, išijas, diskus hernija... Uz Božju pomoć, pomoć doktora i ljudi koji se bave zdravljem, kao i uz svoj trud, došao sam do vežbi koje zaista mogu da poprave kvalitet života i vrate narušeno zdravlje. Zato želim da podelim svoje iskustvo sa vama i da vam pokažem isceljujuće vežbe uz pomoć kojih sam potpuno ozdravio od ovih bolesti. Jedan deo vežbi sam ja osmislio, dok je drugi deo uzet od drugih i malo je modifikovan.

U ovom videu pokazao sam jednu laku vežbu kojom sam namestio prvi pršljen ispod lobanje, zvani atlas. Slučajno sam je otkrio dok sam tragao za načinom da pomognem sebi.

Zahvaljujem se kumu Dušanu Maksimoviću, koji je snimio i pripremio ova videa.

NAPOMENA: Ove vežbe nisu recept za svakoga, već služe kao podstrek da svako potraži sebi leka. Nisam doktor i nemam pravo da lečim, već da motivišem svojim iskustvom. Primena ovih vežbi je na ličnu odgovornost svakog pojedinca."


FB stranica: (Stranica ljubavi između Srba, Hrvata i Bošnjaka)

Нема коментара:

Постави коментар