4. 11. 2017.

ISPOVIJEST BANJALUČANINA: "Ja sam Srbin, patriota, ali ne nacionalista! 1996. g. stopirao sam ljude iz Federacije BiH. Niko mi ružno rekao nije."


Da nije sve tako crno, potvrđuje i jedan gospodin iz Banjaluke koji osuđuje mržnju i provokacije.




BONUS:
Pogledajte skeč o tome kad navodno Srbin i Hrvat prose u Zagrebu. Smijeh zagarantiran.





Šta je na sve to rekao, slijedi njegova poruka:

"Naravno vjerujem da iskreno zelite doprinijeti pomirenju! Srbin sam iz BL, i patriota, ne nacionalista! Jedna stvar mi nije jasna! Ovdje sta se desavalo desavalo se, ne ponovilo se! Svi narodi moraju imati pravo na slobodu i uvazavati druge! Sto znaci svi moraju pristati na određeni kompromis! E sad, kako je moguce da se danas stvara veca netrpeljivost nego npr odmah posle rata! Ja sam 96. bio srednjoskolac, nisu bile zajednicke tablice, ustopam ljude iz Hrvatske, Federacije i u skolu! Ispricamo se i svima drago sto je gotov rat! 98' koncert Hari mata hari u BL, puna dvorana... narod voljan za pomirenje... Razumijete o cemu pričam?! A danas vise pricaju o ratu nego o normalnim stvarima! Kao da neko zeli i da mu pase da zaludjuje narod mržnjom, strasno!"

R.G.

Нема коментара:

Постави коментар